Hjälp önskas...

Men jag tex e knappt alls inne på hund....
Bara kollar av nångång ibland
 
Jo ehh det var ju just så :o

Såg ju att det var en mastiff (valp?) men trodde faktiskt att den var mer lik en bulldog än min golvmopp och tänkte att Zoya kanske tittat på fel kort...men så var det inte tydligen :D

Å din vovve är ju sååå söt så jag dör...å skäms lite för att jag trodde hon menade din :o

Förlåt :bow: :D
 
Granskade din bild lite nu och e det verkligen korrekt/önskvärt med en RR med så mycket svart runt ögonen??????????? Bara en undran..... :crazy:
 
Nu har jag rensat bort det mesta av den personliga vendettan. Var nu snälla så gör ni moderatorn glad.

Mvh Moderator Jadzia
 
Korrekt är det, om det är önskvärt ligger i betraktarens öga :smirk:
Vissa föredrar omaskade RR istället för maskade. Just denna hund är i alla fall dubbelchampion (som en liten bisak bara) så nog är hon mycket korrekt. De får vara svarta på öron och i ansiktet men inte resten av kroppen.

Dessutom är hon inte särskilt svart. Hon har eyeliner som det kallas och RR UTAN det är inte önskvärda.

Tycker du hon är svart ska du ta en titt på denna . Väldigt korrekt hon också.
 
Fast jag hann inte ens läsa de raderade inläggen så jag har ingen aning om vad det stod i dem... men det kanske är lika bra det :smirk:
 
Jag vet bara vad jag hört!!

Inte så insatt eller vidare intresserad, har bara en okorrekt RR hos mig..... :love:

Men jag vet hur dom andra ser ut som ägs av samma person som den som bor hos mig och dom e VÄLDANS fina!! :love:
 
Du skulle ha en blandning av Kelpie/schäfer/labbe/flatedcoated rettriver. En sån hund har jag och han är hur snäll som helst, van vid hästar katter (även om dom inte är snälla mot honom :mad:) barn och andra hundar.

En bordercollie kan du oxå ha.

Sedan är det många raser som andra nämt som passar oxå.

Kram Favina :bump:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa en ny hund efter flera år utan. Jag är en väldigt aktiv person som är ute och tränar mycket. Planerna är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 453
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Då jag blev tvungen att köra hem foderhästen i helgen och därför behöver sätta fokus på något annat får ni stå ut med ännu en rastråd:D...
Svar
11
· Visningar
1 431
Senast: Grana
·
Hundhälsa Dagarna har kommit, min 9 åriga cocker spaniel (han ser lite ut som en cavalier med med lite taxben!) blandraspojk (Shitzu 20% Cocker...
Svar
19
· Visningar
1 704
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 140
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Boräntorna
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp