hjälp om vårtor!!!

Du behöver absolut inte dumförklara mig, jag kan ta egna beslut,och som redan sagt så handlar denna uppståndelse om en vårta. Inte om en stor och känslig böld eller liknande.
 
nej det var verkligen inte meningen att göra dig dum, jag sa att det inte är så smart om man klipper av en vårta utan att rådgöra med vet. helt annan sak.
 
Kan ju tyckas, jag menar, människor tar bort vårtor varje dag, och det som kan hända ( redan skrivet ) är att vårtan kommer tillbaks.
 
ja jag har då aldrig hört om folk som klipper bort vårtor... däremot har jag ett sånt här vårtmedel, jag klipper inte bort nåt...
 
Ja nu vet jag om din åsikt,eftersom det är bara du och jag som håller liv i denna tråd så kan du ju Pm;a mig om du vill veta hur hunden mår,förövrigt mår han så fint så och vårtan är borta !
 
Ett vårttips. Silverteip. Det låter lite knäppt men det fungerar bättre än vårtmedel (vetenskapligt undersökt). Om vårtan sitter så att du kan klistra över den så täck den med silverteip. Låt teipen sitta till vårtan trillar av.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
652
Hundhälsa HJÄLP - ÄR DET NÅGON SOM VARIT MED OM NÅGOT LIKNANDE MED HUND?? VETERINÄREN HITTAR INGET SVAR! För 2 månader sen Blöder från urinröret...
Svar
1
· Visningar
504
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Hej! Vår hund (Sankt Bernhard 75 kg, snart 3 år) har troligtvis dragit av korsbandet och vi väntar nu på tid till ortoped och ev...
2
Svar
25
· Visningar
2 975
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp