Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Ebine

Trådstartare
Hej!
Undrar om någon skulle vilja kolla upp ett resultat till mig på en häst i Sverige? Jag har inte tillgång till resultatkalendern då jag varit utomlands i några år.
Messa mig om nån vill hjälpa mig!
Tack på förhand. :bow: Mvh Ebine.
 
Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Tack. Jo jag vet, men vill veta mer exakt. Sitter o bläddrar, men man kan ju tex. inte se hur mkt poäng hästen totalt fick ihop under året osv.
Så om någon har en resultatkalender (borde ju vara många:)
så hör gärna av er.
 
Sv: Hjälp! Resultatkalendern/Sverige..

Kalendern finns inte i pappersform längre och har inte gjort det på några år, så enda sättet nu är att se på SvRFs hemsida. Om du söker på hästens namn får du upp hur många poäng just den hästen fått.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag är lite nyfiken på / intresserad av grovfoderanalyser. Skulle ni vilja dela med er av era och skriva var i landet, när de...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: liiinnea
·
Fritid Jag skulle behöva hjälp med ideer på vart jag skulle kunna åka på min semester nästa år. Jag skulle vilja åka bort en vecka och med en...
Svar
8
· Visningar
656
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 115
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp