hjälp! sjuk häst! långt

Sv: hjälp! sjuk häst! långt

glömde tillägga, halt på båda bak åtminstone iaf...
 
Sv: hjälp! sjuk häst! långt

Har du låtit en kiropraktor titta på honom?
 
Sv: hjälp! sjuk häst! långt

veterinären i fråga är kiropraktor, han har förändringar i ryggen, ellr ja, 2 kotor ligger liiiite närmre varann än de andra, men veterinären trodde absolut inte att det spelade nån roll.

veterinären har knäckt honom 2 ggr, men nu sist behövdes inte det.
 
Sv: hjälp! sjuk häst! långt

Tänkte bara uppdatera och säga att hästen är friskförklarad nu!

Det var även en tränare där som skulle utvärdera oss och se vad vi kunde ändra på för att det inte skulle hända igen...

och ja... igentligen tycker jag inte hon kom med så mkt vettigt, han är svagare i vänster sida och de måste jag jobba massor med.... bara nähe? hästen har varit halt i 1 år, kan han ha blivit sned? måste jag jobba den vänstra sidan mer? :cool:

men hon tyckte han var fin och mkt arbetsvillig, och det var tydligen bra... dock håller jag inte med henne för jag tycker han är lite för arbetsvillig, men det är ju en åsiktsfråga.

så jag betalade 800 kr för exakt samma sak som min vanliga tränare hade sagt, och min vanliga kostar bara 150 kr... så det känns ju lite sisodär... men men... hon tyckte igentligen jag red bra, men hästen måste lösgöras mer... men vilken överaskning liksom... hästen har stått mer eller mindre i ca 1 år... känns bara som att hon sa det självklara.

nu ska jag äntligen ta hit massören oxå så ska vi lossa hans bog med!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 576
Senast: Lhas
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 310
Senast: zarmino
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 240
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp