Hjälp vad har jag gjort?!

C

chrisse

Jag beställde just en sak för X antal hundra kronor för "skojs skull" till min häst.
Något han egentligen inte bör/ska ha men som jag vill prova för att det vore så skoj...

Har ni köpt något för att kanske bara använda det en gång bara "för att" liksom. För att ha gjort det eller vad man ska säga?? :o :D

Jag har ju redan min fantomen-huva till min häst men den kommer jag nog använda så småningom.. kanske.. ;) :p
Men det här jag har beställt nu :eek:
Det har jag drömt om länge och det skulle vara så roligt att prova....

Jag tänker inte säga vad det är ;)

Men någon som gjort något liknande??
 
Jag har köpt ett beg. sidepull i helgen, kommer på posten. Vet inte om min häst trivs på sidepull men jag var sugen på att prova... :angel: Så ja, det känns som jag känne rigen mig! :D
 
åh ett side pull skulle jag vilja prova på min med.. Men det tror jag inte jag vill köpa. kanske kan låna ett av någon först...
 
Jag köpte en hel massa olika bett för xxx antal kronor när pållen behövde ett nytt.
Jag tänkte inte på att jag kunde lånat istället för att köpa.. Nu använder jag bara ett av alla dem jag köpt :smirk:
 
haha, sånt har vi inte råd med.

vi har knappt råd med det "nödvändiga"..! grymtar lite..
 
Oh har du köpt ett sidepull... är det till M? Köpt på annons? Jag är väldigt sugen på o prova det på Queen o har tänkt på det ett bra tag, men dom kostar ju endel och dumt om hon ej trivs med det ju... :smirk: Det vore väldigt praktiskt att ha ett sådannt då jag rider distans... :)
 
ahh hjälo distans? hur orkar du??
Jag får skavsår "där nere" om jag rider mer än 2 h i sträck :o :crazy:
 
ahaa okej. jo det tror jag säkert. skulle nog kunna tänka mig att rida det någon gång för att ha provat på om det inte var så att jag får så förbaskat ont.
Sen ska man ju ha en häst som är tränad för det också vilket jag inte har :p

Tar det inte väldigt lång tid att träna upp en distanshäst?

Ang. det jag har beställt.. så har jag haft en tråd om det här för ett par veckor sedan tror jag... :D ;)
 
Vaaaaaaaaaaad???? Jag döööör! Berätta nuuuu!!!!! Annars kommer jag inte kunna sova inatt eller nåt! MM just det, alltså måste du berätta genast! :D
 
:p

nej du får veta efter att jag fått hem den, provat den och tagit kort på/med den ;)
kanske. går det inget bra så får du nog inte se/veta :o

Jag ska ut på en nattrökare sen ska jag med sova, gnatt :D
 
:eek: Grrrr på dig!!! Nu ska jag gå och rota bland dina gamla trådar här bara för det! :devil:

Men uss, vad är det jag läser? Röker du? *spysmiley needed*
 
Jag koper alltid en massa saker....tycker det ar roligare att shoppa till stallet och hastarna an vad det ar att handla till mej sjalv.

Men den stora fragan ar fortfarande: VAD HAR DU KOPT?? :confused:
 
Japp, köpt beg. på annons här på Buke. Tänkte prova på M i första hand men även de andra kanske. :) Du får gärna låna o prova om vi skulle sammandrabba ngn gång. ;) Lovar att lämna rapport oxå!
 
Vad du gör oss nyfikna... :D

Har man en häst med bra grundkondis som är mkt riden både i skog o mark o på bana så har man en bra början där. :)
Det finns ju PP från 2 mil o CR från 4 mil o det är ju utmärkt att prova första gången, det klarar "alla" hästar. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: Emiro
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 087
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
Svar
19
· Visningar
511
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 184
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp