Mrs Grashopper

Trådstartare
Hej!
Vad hade ni tyckt om er kille fråga om han fick åka utomlands själv med en väldigt nära tjejkompis?😅(inget jobb/skol relaterat utan bara för skoj skulle i guess)
 
Hej!
Vad hade ni tyckt om er kille fråga om han fick åka utomlands själv med en väldigt nära tjejkompis?😅(inget jobb/skol relaterat utan bara för skoj skulle i guess)
Jag har åkt iväg och hälsat på en manlig vän på egen hand. Bodde där några nätter.
Inget maken tyckte var märkligt.

Exet och hans nya har en kille inneboende i deras lilla stuga. Exet är borta på jobb ganska frekvent. Inget konstigt med det.

Vad du ska tycka ska du inte fråga oss om. Det ska du känna efter själv.
Mår du inte bra om han åker så ska du säga det.

Varför åker du inte också med på resan?
 
Jag åker på fotbollsresor med manliga kollegor/kompisar. Jag delar hotellrum med någon, sitter i bubbelpoolen med flera och sitter i deras omklädningsrum före och efter matcherna.
Det är inget jag frågar om lov för att göra utan det är ju mitt val.

Med det sagt så hade jag i ditt läge, med tanke på tidigare tråd, valt att sätta mig ner och diskutera igenom respektive partners synsätt på hur saker och ting ska vara. Det viktiga är att ni är överens, inte hur andra gör.
 
Ska gå mot strömmen här då, jag hade tyckt att det var märkligt. Men det beror nog på att min man inte har några tjejkompisar. Har aldrig haft heller, så vitt jag vet.

så hade det dykt upp en tjej nu som han vill resa med, så vore det skumt. Speciellt med tanke på att JAG också vill resa.

Vi gör inte så.
 
Jag åkte faktiskt två veckor till Thailand med en killkompis när jag hade ett förhållande.
Kanske inte helt ok egentligen men min dåvarande kunde inte resa pga jobb och jag höll på att dö av tristess och kyla den vintern.
Vi hade dock egna rum.
 
Ska gå mot strömmen här då, jag hade tyckt att det var märkligt. Men det beror nog på att min man inte har några tjejkompisar. Har aldrig haft heller, så vitt jag vet.

så hade det dykt upp en tjej nu som han vill resa med, så vore det skumt. Speciellt med tanke på att JAG också vill resa.

Vi gör inte så.
Ja jag hade inte tyckt det vore ok i dagens läge även om jag själv rest med en kompis av andra könet.
Men vid närmare eftertanke nej jag hade inte gillat om min man åkte utomlands med en annan kvinna. Det skulle han heller aldrig göra men rent teoretiskt.
 
Ja jag hade inte tyckt det vore ok i dagens läge även om jag själv rest med en kompis av andra könet.
Men vid närmare eftertanke nej jag hade inte gillat om min man åkte utomlands med en annan kvinna. Det skulle han heller aldrig göra men rent teoretiskt.
Tack så mycket för svar😊
 
Jag tänkte tänka på vad jag ska göra haha asså vad som känns bra för mig, om jag ska snacka med honom om de eller acceptera och lita på honom😊
Ingen annan kan bestämma vad som känns rätt och fel för dig hela poängen med ett sunt förhållande är att man har liknande värderingar och tankesätt kring förhållandet :)
 
Det är din andra tråd om din killes tjejkompisar. Jag tror ni två behöver ha ett snack om tillit och eventuella gränser.
Ja såklart jag borde ta de med han men de är mitt första förhållande så jag tänkte kolla runt lite först om det är vanligt😊 men absolut det är han jag borde snacka med
 
Ja såklart jag borde ta de med han men de är mitt första förhållande så jag tänkte kolla runt lite först om det är vanligt😊 men absolut det är han jag borde snacka med
Mitt råd är att du funderar igenom hur du önskar ha en relation. Försök hitta balansen mellan förnuft och magkänsla.
Om du är obekväm med vad din kille gör eller om din magkänsla säger ifrån så lyssna på det.
Du ska inte göra våld på dina egna känslor heller.
Nyckeln till ett sunt förhållande är att båda respekterar och FÖRSTÅR varandra annars är man inte rätt för varandra.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag har en nära släkting som har någon sjukdom. Efter 10+ år så har vården fortfarande bara presterat en diagnos där diagnoskriterierna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 058
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 471
Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 400
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp