Hjärnan fungerar inte

Gruppera i högar som är lättkontrollerade. Tex fem hopar med fem högar i var av de där påsarna med tio i var. Fyra sådana högar är tusen. Stå och räkna blir man snart knäpp och förvirrad av.
 
Du är normal! Jag blev helt kollrig i huvudet när jag skulle räkna antalet lediga och upptagna platser på olika avdelningar på min arbetsplats, och de nådde bara upp till ca 10-30 per gång :angel: Men så fick jag två såna där man klickar bara på för att få fram siffror, de räddade mina dagar :p
 
Du är helt normal. Jag har räknat människor ibland och ärligt talat har jag till och med glömt räkna de som går förbi trots handräknare/klick-räknare.

Googlade och en sån kan du få för några tior. Kolla om du kan hitta en eller få från arbetsgivaren?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 957
Senast: Elo
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 282
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
508
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 622
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp