Hjärnan fungerar inte

Gruppera i högar som är lättkontrollerade. Tex fem hopar med fem högar i var av de där påsarna med tio i var. Fyra sådana högar är tusen. Stå och räkna blir man snart knäpp och förvirrad av.
 
Du är normal! Jag blev helt kollrig i huvudet när jag skulle räkna antalet lediga och upptagna platser på olika avdelningar på min arbetsplats, och de nådde bara upp till ca 10-30 per gång :angel: Men så fick jag två såna där man klickar bara på för att få fram siffror, de räddade mina dagar :p
 
Du är helt normal. Jag har räknat människor ibland och ärligt talat har jag till och med glömt räkna de som går förbi trots handräknare/klick-räknare.

Googlade och en sån kan du få för några tior. Kolla om du kan hitta en eller få från arbetsgivaren?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 957
Senast: Elo
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 180
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 164
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
9
· Visningar
661
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Boräntorna
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp