Hjärntumör eller bara opålitlig?

Sv: Hjärntumör eller bara opålitlig?

Jag förstår dina känslor och kval. Det är klart det är svårt att göra sig av med familjemedlemmarna. Men jag skulle aldrig mer lita på en sådan hund, jag skulle aldrig mer kunna slappna av därför vore beslutet att låta honom somna in enkelt för mig.
 
Sv: Hjärntumör eller bara opålitlig?

Jag förstår dina känslor och kval. Det är klart det är svårt att göra sig av med familjemedlemmarna. Men jag skulle aldrig mer lita på en sådan hund, jag skulle aldrig mer kunna slappna av därför vore beslutet att låta honom somna in enkelt för mig.

Du skulle inte bry dig om att ta hunden till veterinär för att utreda om beteendet eventuellt kunde bero på smärta?
 
Sv: Hjärntumör eller bara opålitlig?

Du skulle inte bry dig om att ta hunden till veterinär för att utreda om beteendet eventuellt kunde bero på smärta?

Jodå, och om vet hittade något som var uppenbart smärtframkallande så kanske jag skulle kunna lite på vovve igen, tror jag.
 
Sv: Hjärntumör eller bara opålitlig?

Läste ja helt fel eller avlivade du den hunden som hade blivit attakerad :confused: borde väll vara tvärt om eller?? jag är visserligen väldigt emot avlivning såvida de inte visar sig att de är några större psykiska fel..
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 181
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
647
Senast: Trassel12
·
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp