Hjärtat blev en häst

Funderade lite på hur länge det skulle ta innan det kom en kommentar om detta, och en positiv sådan, trevligt :)

Jag har gjort ett antal andra som jag ser det positiva, mindre ändringar. Vi får väl se om ni upptäcker dem och om ni ser dem som positiva.

Jag har några saker till som jag planerar att genomföra snart.
 
Funderade lite på hur länge det skulle ta innan det kom en kommentar om detta, och en positiv sådan, trevligt :)

Jag har gjort ett antal andra som jag ser det positiva, mindre ändringar. Vi får väl se om ni upptäcker dem och om ni ser dem som positiva.

Jag har några saker till som jag planerar att genomföra snart.

Jättefin!! :love:
Men vart tog fälttävlansforumet vägen?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: miumiu
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 313
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 689
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 185
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp