Hjälp med val av ramar...

Migo

Trådstartare
Idag kom paket på posten med nya bilder till badrumsväggen. Bilderna är reklamaffischer och posters från miljöerna i ett TV-spel, så egentligen skulle jag vilja haft dem på slitet papper och smacka upp dem med tapetklister( :D ) men nu är de i vanligt fotopapper så jag får hitta på nått annat. De ska som sagt sitta i ett badrum, så bör vara glas/plast för att skydda dem lite.

Så här ser bilderna ut:
42438103_10156011358663666_691055315893878784_n.jpg


Spelmiljön, som jag gärna tar inspiration från vad gäller ramar (vad det nu kan innebära) är en rätt så steampunkig och skitig variant av ett europa under industrialiseringen. Mer skitiga gamla rör och klotter än guldramar.
s4-e5119ad78264d354f73a2341a38e2a16.jpg

81wDVcRKLGL.AC_SL1500_.jpg

1471369000-338263670.jpg
 
Jag har inga tips (förlåt) men alltså ÅH DISHONORED :love:
Roligt sammanträffande hur jag precis satt och pratade om hur fantastisk serien är, utifrån ett HBTQ-perspektiv... men det hör ju inte hit, sorry! Blir bara så till mig när ett av favvospelen dyker upp. :D
 
Jag har inga tips (förlåt) men alltså ÅH DISHONORED :love:
Roligt sammanträffande hur jag precis satt och pratade om hur fantastisk serien är, utifrån ett HBTQ-perspektiv... men det hör ju inte hit, sorry! Blir bara så till mig när ett av favvospelen dyker upp. :D

Ja, de har SÅ många styrkor! Och en helt underbar atmosfär (så länge man inte behöver leva i den :angel: )

Och jag pratar gärna om Dishonored typ vart som helst, när som helst. Här är det ju faktiskt ON topic dessutom!

Synd att det inte verkar vara så aktivt community runt det längre, och att Arkane har meddelat att det inte kommer fler spel i serien :( Just nu roar jag mig med att titta på när proffsen spelar (youtube - stealthgamerBR - shit vilken inspiration det är!) och ta alla troféerna till alla spelen på playstation :angel:
 
Funderar på att helt enkelt köra bilderna i lamineringsmaskinen och tejpa upp dem?
 
Jag skulle kollat på second hand-ställen om det finns några i närheten (eller för all del online). Min erfarenhet är att det brukar krylla av gamla slitna ramar i olika stilar (oftast med fula tillhörande motiv, men dem är det bara att plocka bort :angel:). Finns inga så fråga, de kan säkert lägga undan åt dig om de skulle få in. Det är en hel del som aldrig hamnar ute i själva butikerna pga mindre skavanker.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Secret Easterbunny 2024
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Boräntorna

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp