Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh gud en sån där vill jag ha! Den kan få sitta i garaget
Jag skulle bli irriterad i längden, men kände till den för att de hade en sådan i väntrummet där jag jobbade för många år sedan.Åh gud en sån där vill jag ha! Den kan få sitta i garaget![]()
Bukefolk, I need your help
Jag letar efter ett väggur som signalerar/piper varje hel timme, dvs typ som ett gökur - men helst inget gökurJag går bet på google, är det någon som lyckas bättre än jag?
Jag ska ha den i min lokal jag hyr ut, för att signalera hela timmar och göra det enklare för de som tränar att hålla ordning på tiden
Vad tusan ska man med en sådan till?![]()
Det var ju smart!Åh, den skulle ju faktiskt kunna fungera. Tack!
Jag ska ha den i min lokal jag hyr ut, för att signalera hela timmar och göra det enklare för de som tränar att hålla ordning på tiden![]()
Det var ju smart!
När jag läste trådstarten så tänkte jag "Ja, vi har ju alla våra egenheter...".Jag hoppas det
Jag hade nog fått dåndimpen av att ha en sådan klocka hemma...
När jag läste trådstarten så tänkte jag "Ja, vi har ju alla våra egenheter...".![]()
Vi hade en sådan i arbetsrummet på mitt förra jobb. Den höll på att driva oss allihop till vansinne innan vi stängde av ljudet...Jag hoppas det
Jag hade nog fått dåndimpen av att ha en sådan klocka hemma...
Det var därför jag tänkte den kunde passa i garaget...Jag skulle bli irriterad i längden, men kände till den för att de hade en sådan i väntrummet där jag jobbade för många år sedan.
Bukefolk, I need your help
Jag letar efter ett väggur som signalerar/piper varje hel timme, dvs typ som ett gökur - men helst inget gökurJag går bet på google, är det någon som lyckas bättre än jag?
Varje gång jag läser trådtiteln så får min hjärna för sig att du tappat bort någon med ett fejk-isländskt namn!! Väggur, bästa namnet
!