Sparvoga

Trådstartare
Jag har under menylistan fått en list med google sökning.. hur får jag bort den?? är expert få sådana grejor men sen får jag aldrig bort dom igen... :angel:

Sv: HjÄlp!!

Gå in på kontrollpanelen och klicka på "lägg till eller ta bort program". I listan bör det komma upp ett program som heter Google Toolbar eller något liknande. Klicka på den för att avinstallera.

Man ska alltid se upp var man klickar & vad man bockar i för något och så ska man noga läsa det finstilta. Nu är Google Toolbar ett ganska harmlöst program (?), men man kan råka ladda ned både det ena och det andra skräpet om man inte passar sig.

Liknande trådar

IT & mobiler Har testat ChatGPT (chatgpt.com) och är förvånad hur ofta den ger helt felaktiga svar på enkla och raka frågor. Som t.ex. "Vem är... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
6 875
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
795
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
5 947
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCX
  • Äta lax som stått framme?
  • Recept på valnötstårta?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka