hjälp!!!!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare black_famous
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 721
B

black_famous

nu är det ett dygn sedan jag såg slemproppen på min katt, som ska ha ungar. vad jag hört ska ungarna komma inom ett dygn efter att slemproppen kommit, vad ska jag göra det kommer ju inga ungar=(
kan det vara något fel på henne???

tacksam för alla svar...

Sv: hjälp!!!!

Det kan ta flera dagar vad jag har förstått. Missade själv slemproppen på min, så jag är inte 100% säker dock. Sålänge hon inte har värkar utan att nått händer så är dte nog lugnt. Vilken dag är hon på?

Sv: hjälp!!!!

okej... jag vet inte vilken dag, hon har gått på p-piller och blivit med ungar ändå, så det var inte långe sedan jag förstod att hon va med ungar!

Liknande trådar

Övr. Katt Som rubriken säger så har nu vår stallkatt kommit på att han kan döda grannens höns. Hur ska jag få den att sluta? Tror ni det fungerar... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 619
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
597
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
538
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka