Hjärtljud!

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Kristin80
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 162
Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kristin80

Igår fick jag höra min bebis hjärtljud.... Sååå sött.... :love: ...
Skulle vilja ha en så där maskin hemma så jag kunde lyssna på det hela kvällarna....
Men det är lite läskigt oxå....
Snart är vi tre i familjen... :banana:

Sv: Hjärtljud!

Ja, visst är det härligt att höra hjärtljuden! :love:
Vi har fått lyssna två gånger nu, i v. 17 hade "högerbebisen" 138 och "vänsterbebisen" 146, nu i v. 22 hade "högerbebisen" 140 och "vänsterbebisen" 148. Jag tyckte det var läckert att de hade kvar samma intervall. Vilka hjärtljud hade er bebis?

Åhh.. har du två bebisar...härligt...

Min bebis hade 155.... o siktade in två små sparkar mot barnmorskan grej som hon lyssnade med.. hihihi... Gäller att ha lite attityd från början... :cool:

Åhhh, jag fick också höra hjärtljud igår :love: 155 slag per minut, smälte mig totalt :D

Jag fick höra hjärtljuden i dag, eller vi försökte ialla fall... BM kom fram till att det nog var 140 slag per min men vilddjuret sparkade hejvilt hela tiden så det gick knappt att höra... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Småbarn Ville skriva mindre, men det gäller bara längden, inte vikten eller något, så fick bli kortare. 🙈😅 Hur som, vi var hos BVC i går, på 6...
Svar
14
· Visningar
1 291
Senast: Araminta
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 376
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 302
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
956
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka