Hjelp til midlertidig stallbygg!

S

Stall-Lorinser

God morgen, alle herlige bukefalister! :-)

Jeg trenger deres hjelp! Håper noen kan gi meg noen tips i denne forbindelsen! Jeg blir svært takksam for alle svar :bow:

Jeg og min sambo bor i skogen i vårt lille rede. Vi har stor tomt og skal etterhvert bygge stall. Vi må planere, søke etc. før den tid.

Jeg har to kaldblodshester til høsten (nå står de på beite) og jeg ønsker å få tak i en midlertidig stallløsning. I form av stallbrakke, litet hus e.l. Jeg ønsker ikke å ha de på utegang, da de er to hingster. Den ene hesten er forøvrig ganske tynnpelset naturlig, så jeg ønsker å ha han på stall.

Har dere bilder av noen lettvine og gode løsninger til deres hester? Vet det er mange som bruker brakker til vanlig og er kjempefornøyd! Det eneste kravet er at det bør være flyttbart.

Håper på svar og gjerne bilder!! :-):bow:

Mvh, Lotte, Borken & Borken (en ny sagohest på gang) :-)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 008
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Etter at jeg brakk ryggen i vår så bruker jeg ofte tigerbalsam på ømme muskler i ryggen når jeg skal legge meg. Men balsamen setter seg...
Svar
8
· Visningar
473
Senast: Liten
·
Juridik & Ekonomi Er det noen her på Buke som bor i nærheten av Töcksfors som vil hjelpe meg? Jeg kjøpte en jakke på Töcksfors shoppingsenter...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 149
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hingstval 2024

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp