MimmiNO

Trådstartare
Er det noen her på Buke som bor i nærheten av Töcksfors som vil hjelpe meg?
Jeg kjøpte en jakke på Töcksfors shoppingsenter (Sportshoppen) men den er for stor og skulle byttet den i mindre størrelse. I disse Korona tider får vi ikke dra til Sverige uten å måtte sitte i karantene når vi kommer hjem, så hadde håpet at det var noen jeg kunne sende jakken til i posten, som ville tatt den med dit og byttet for meg, og sendt den tilbake i posten?
Jeg dekker selvsagt porto for å få jakke tilbake.
Noen ærlige mennesker som kan hjelpe meg?
 
Er det noen her på Buke som bor i nærheten av Töcksfors som vil hjelpe meg?
Jeg kjøpte en jakke på Töcksfors shoppingsenter (Sportshoppen) men den er for stor og skulle byttet den i mindre størrelse. I disse Korona tider får vi ikke dra til Sverige uten å måtte sitte i karantene når vi kommer hjem, så hadde håpet at det var noen jeg kunne sende jakken til i posten, som ville tatt den med dit og byttet for meg, og sendt den tilbake i posten?
Jeg dekker selvsagt porto for å få jakke tilbake.
Noen ærlige mennesker som kan hjelpe meg?

Jag bor i Töcksfors. Skicka meddelande till mig så fixar jag :)
 
Jag förstår inte riktigt varför du inte kan höra av direkt till butiken och skicka den till butiken direkt och att de kan skicka en i rätt storlek till dig mot att du betalar portot?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 002
Senast: Lobelia
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 313
Senast: warg
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 231
Senast: Bison
·
Avel Jeg tenker å bedekke min hoppe e. CARANO ue. LEONID, men har ingen erfaring med hingstevalg. Hoppen har sprangstamme, men jeg ønsker et...
Svar
0
· Visningar
538
Senast: Bandida
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp