hjlp med logotype!!!

Barnardo

Trådstartare
HJÄLP! vi ska göra ett eget företag på medielektionerna, och jag har valt hästuthyrning... men jag kommer verkligen inte på vad företaget ska heta, eller hur vår logga ska se ut... loggan blir lättare när jag vet vad företaget ska heta.
det får ju dock inte vara för långt, loggan ska bli rätt kort, men snyyygg!

någon som har någon idé på vad företaget kan heta? alla förslag tas emot med öppen famn! :D
 
finns det en logga som är sådan med ett sådant namn till hästuthyrningen, eller har du gjort den själv!?
 
haha, nejdå, det tror jag inte. vet inte, man kanske gör någon ändring, byter ut tokstollen... men annars så :rofl:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 151
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: MML
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 189
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp