Bukefalos 28 år!

MissFideli

Trådstartare
Nya familjemedlemmen tog en promenad ;ver tangentbordet och nu finns inte de tre sista bokst'verna i alfabetet :p

Hj'lp!!
 
Sv: Hj'lp!!

Egentligen borde jag väl inte svara då TS har mig på ignoreringslistan, men jag kan inte låta bli :devil:

En enkel sökning i forumet på tangentbord ger ett antal träffar. Läser man dessutom den nålade tråden så hittar man hjälp omgående, det borde man veta när man varit medlem så länge som TS :angel:
 
Sv: Hj'lp!!

Nya familjemedlemmen tog en promenad ;ver tangentbordet och nu finns inte de tre sista bokst'verna i alfabetet :p

Hj'lp!!

Byt från Engelska till Svenska i språkfältet (eller vad det heter)
language_bar.jpg
 
Sv: Hj'lp!!

Enklast är ju att trycka vänster-shift och vänster-alt samtidigt för att byta inmatningsspråk... (ifall det inte stod nån annan stans)..
 

Liknande trådar

Övr. Hund Spionen har både nosgrimma och halsband när vi är ute på promenad, sele och halsband när vi är i skogen kopplet kopplat i båda...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 015
Senast: Fetaost
·
Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
1 602
Senast: Guldaskig
·
Kropp & Själ Förmodligen inte men chansar ändå på att någon stött på ett bra alternativ. Jag har aldrig kunnat vänja mig vid bettskena har haft tre...
Svar
5
· Visningar
423
Kropp & Själ Tog nya prover förra måndagen och jag undrar lite kring mitt järnvärde. Har legat bra tidigare, kring 22, nu helt plötsligt var jag...
Svar
4
· Visningar
616
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp