Bukefalos 28 år!

Hjorthorns olja

L

linda746

Har äntligen fått tag i flytande Hjorthorns olja vill ha lite tips om jag skall blanda ut det med något? Hur får jag ut det lättast på hästen? Vad skall man sätta det på hästen.
Tacksam för tips snarast.
 
Sv: Hjorthorns olja

Vi blandade med vatten... 1del olja/10 delar vatten har jag för mig att det var..(länge sen nu) ... Sen använder du en blomspruta och sprayar medlet på hästen...
 
Sv: Hjorthorns olja

Vart köpte du de? Vad kostade det?'

Skulle gärna bilja ha de :bump:
 
Sv: Hjorthorns olja

Jag hittade hjorthornsolja på vår bygghandel idag (bland trädgårdsprodukterna). 500 ml kostade 295 kr. Vet inte om det är ett ok pris eller inte?
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
275
Senast: Ponylove
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
998
Senast: Oknytt
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
350
Senast: Fiorano
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp