HJ's schabrak, betalning?

B

breccia

HJ\'s schabrak, betalning?

Fick mitt schabrak idag (otroligt snyggt btw :angel:) men behövde inte betala när jag hämtade ut det, fanns ingen faktura eller så i. Hur gör man? :confused:
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Jo, ja tänkte bara höra om det är något jag har missat ;)
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Vänta och se vad som händer, var inte så sum att du ringer och ber att få betala utan har de missat det så har de och då får de ju stå för det själva!
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Det kommer en faktura på posten!

Jag undrade också när jag hämtade mina tre schabrak i början av året för förut löste man alltid ut dem mot postförskott.
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Aha! :) Tack! Jo man blir lite fundersam!
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Får man fråga vilken färg? Ska beställa ett par därifrån till sommaren :d
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Japp, man kan tvätta de miljarder gånger utan att de tappar färg eller form, det är mina absoluta favoritschabrak :love:
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Ett champagne-färgat med guld passpoal och brunt kantband o brun brodyr :love: Hur snyggt som helst! :bump:
 
Re: HJ\'s schabrak, betalning?

Oh :) Lät snyggt.. vad har de för hemsida? Är intresserad av att titta lite :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
3 005
Senast: MiniLi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har lånat ut min ponny i sommar. Hade från början inte tänkt att göra det men blev tillfrågad från en bekants bekant som...
2
Svar
34
· Visningar
4 108
Senast: QueenLilith
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 289
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 729
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp