Thera

Trådstartare
Har någon provat de där stövlarna som ser ut som Uggs, fast de är helt vattentäta?
Låter nästan för bra för att vara sant, billiga är de dessutom också.

BE7A88FC-773C-4310-8F5E-A0252562C79C.jpeg


Nån som vet hur de är i storlek?
 
Jag köpte förra året. Dom är vattentäta. Ganska normala i storlek. Dock så har jag väldigt smala fötter. Dom är platta inuti och tunn sula. Snorhala. Mina sprack dessutom i bak i skarven vid hälen
 
Ramlar det dessutom in en massa skräp i dem när de är så pass vida i skaften? Hatar när man kommer in med en halv halmbal i skorna.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Vad har ni för skor i stallet såhär års? Jag har ett par stövlar från HKM i stil med höga uggs. Varma och vattentäta. Men det ramlar in...
2
Svar
32
· Visningar
2 413
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 885
Senast: valy
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
597
Utrustning Jag försöker skärpa mig med vården av mina nya ridstövlar (deniro). Mina andra lite billigare stövlar brukade jag spola av i spolspiltan...
2
Svar
21
· Visningar
1 229
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp