HLR, kurs?

gul_zebra

Trådstartare
Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som vet vart man kan vända sig för att gå en kurs som privatperson i Borlänge med omnejd?
 
det finns en del kursanordnare, men ofta vänder de sig nog mot organisationer
Kolla med röda korset, de brukar finnas överallt
 
Ja det märks :cautious: Så jäkla typiskt, jag har gått kursen ett par gånger i skolan men det är typ 15 år sen sist och jag skulle gärna fräscha upp minnet.
Tack, ska kika där!
 
Gå med i Blå Stjärnan så får du en utökad kurs i såväl HLR som att ta om hand om skadade personer vid olyckor samt att släcka bränder ;)
Kostar inget, utan allt är betalt, dessutom utgår ersättning :up:
 
Jag och en till diskuterade kring att gå en kurs i hjärt/lungräddning framöver. Hittar dock bara kurser för företag - är det någon som vet vart man kan vända sig för att gå en kurs som privatperson i Borlänge med omnejd?

Röda Korset har en relativt nybildad grupp i Falun, de kanske håller någon utbildning/kurs? :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle vilja ta truckkort. Det känns som en användbar grej när det gäller jobb. Eftersom jag tar det mycket för att göra mig...
Svar
3
· Visningar
438
Senast: Liten
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 041
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin Vet finns många här inne som bra hitta kläder. Så nu ber jag er om hjälp! Jag blev av med en favorit tröja tidigare idag, dock beställt...
Svar
10
· Visningar
851
Senast: Enya
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 856

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp