Bukefalos 28 år!

A

adnamA

Hur är det egentligen, måste man ha målsmans underskrift på anmälningsblanketten om man är under 18..?
 
Sv: Hm.

raderat
asdfjutjhgfdxz
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Hm.

jasså.. men man blir ju inte kontaktad om man inte har det..? har jag aldrig blivit iaf. :p men då vet jag hur det ska vara. :)
 
Sv: Hm.

Måste man verkligen det?
Det har jag aldrig och ibland anmäler man ju sig via internet.

MVH Elin
 
Sv: Hm.

jag trodde inte heller att man behövde det men dom sa till mej en gång då jag hade glömt det "Målsman underskrift"
 
Sv: Hm.

Eftersom det står Namn vid utskrift på blanketten gäller inte detta vid anmälan via internet, dock ska namnförtydligande på målsman vara med. Så har jag lärt mig i alla fall. Samt att på internet vid de formul'är man fyller i via klubbarnas sidor så finns det väl (minns inte exakt, var ett tag sedan) att man ska skriva i namn på anmälaren (målsman när man är under 18).
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska sätta upp en byggställning nu runt huset, vad gäller om tex grannbarn klättrar på den och gör sig illa? Räcker det att sätta upp...
2
Svar
36
· Visningar
2 885
Senast: Thaliaste
·
Övr. Hund Hej! Jag ska ta emot en omplacerings hund men först ska jag få möjlighet till en prövotid. Ägaren vill inte kunna ta tillbaka hunden...
2
Svar
21
· Visningar
2 121
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Jag ska låna ut min häst till en tjej under 18. Hur skriver man då på fodervärds avtalet?
Svar
3
· Visningar
727
Skola & Jobb Försöker dra historien kortfattat, utan för mycket detaljer. För ett par år sen blev mitt äldsta barn och hens klass ordentligt sviken...
2
Svar
20
· Visningar
2 611
Senast: bumpo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp