Bukefalos 26 år!

Hmm... Dum fråga kanske...

Zewz

Trådstartare
Men jag börjar bli lite fundersam nu.
Ofta när min lille kille legat länge utan att vara ute får han som en "extra uppsättning kulor" en bit in på snoppen.
Eller vad man ska kalla det.
Väldigt svårt att beskriva, men har inte en aning om vad det är.
Nån som vet?

T

Tippan

Låter som svällkropparna som hundarna har. När de parar så sväller de och det är det som gör att de "hänger fast" i tiken ett tag efter parningen.

Zewz

Trådstartare
Okej...
Har han drömt något då eller? :rofl:
Kan det kanske ha med att göra att oftast inte kissat på länge?

W

wera

Mina pojkar har också sådana.....de syns oftast tydligare på unghundar.....inget att oroa sig för.

/Wera

T

Tippan

Tja jag vet inte, det låter inte helt otroligt att det kan ha med det att göra. Sen går det väl i perioder när de växer och kommer in i olika könsmognadsstadium också.

D

Dean

Min snart 14mån gamla hund får också så ibland. Men jag har kopplat det till att han inte kissat på länge och är kissnödig. Men så är alltså inte fallet eller :confused:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har lite frågor om golden retriever som skulle vara jätte snällt om ni som vet kunde svara! Först så kan jag säga att jag är 15...
Svar
13
· Visningar
2 134
  • Artikel
Dagbok Varning först att det här blir jätte långt och dåligt skrivet. Men jag vill ändå ge som en förklaring ifall nån bryr sig men fattar om...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 415
Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
1 901
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021 - del 2
  • Hopplös hoppare - hjälp!

Hästrelaterat

Omröstningar