Bukefalos 28 år!

Hmm... Skumt mail

Agapi

Trådstartare
Jag har fått ett mail från avsändaren Madiiie i Göteborg med rubriken "Hej". Är det något som man vågar öppna? :crazy:
 
Sv: Hmm... Skumt mail

Om du inte vet vem avsändaren är tycker jag inte att du ska öppna det. Låter märkligt, märklig rubrik också om man inte känner personen. Du kan inte få fram email-adressen utan att öppna mailet och sen googla den?
 
Sv: Hmm... Skumt mail

Är det någon fil bifogad? Är det inte det så bör det vara lugnt att öppna det, sålänge du inte klickar på någon länk i mailet :p
 
Sv: Hmm... Skumt mail

Näe, verkar inte vara något bifogat. Storleken på det är 2kB, om nu det spelar någon roll.
 
Sv: Hmm... Skumt mail

Jag har fått ett sånt, och öppnade det för jag kände igen användarnamnet. Det är från en ny sajt som heter nattklubben, och det är en användare som vill värva dig bara ;)
 
Sv: Hmm... Skumt mail

Jag har fått ett sånt, och öppnade det för jag kände igen användarnamnet. Det är från en ny sajt som heter nattklubben, och det är en användare som vill värva dig bara ;)

Jag har också fått ett sådant och jag öppnade det för att jag är så nyfiken, så länge det inte är biofogade filer eller så kan det ju inte hända så mycket. :D
 
Sv: Hmm... Skumt mail

jag fick oxå ett sånt mail, men det var från ngn helt okänd person. undrar varifrån han fått min mailadress...
 
Sv: Hmm... Skumt mail

Min data "skyddar mig" från alla filer som folk skickar tills jag godkänt dem, så ja jag hade öppnat. :p
 
Sv: Hmm... Skumt mail

Det är nog som Glimten säger. Har fått ett flertal sånna, senast ett från Arvidsson i Kiruna :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Har klickat på Sluta Prenumera på de mailen som går att klicka på det. Men det finns en rad andra avsändare som jag vill slippa få in i...
Svar
3
· Visningar
506
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
803
Hemmet Hej! Vi har doftljus i badrummet, men vågar inte prova några som jag inte fått rekomenderat. Så nu söker jag tips på väldoftande...
Svar
5
· Visningar
411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp