Hmm.. Vem hade rätt?

J

Juvelflickan

Hejsan! Kom och tänka på en sak igår när jag satte mig ner för att skriva i en tävlingsanmälan. Jag tävlade i våras då jag tävlade F3 och T3, jag lade då ut en tråd där jag frågade vilket varv man skulle skriva på anmälan eftersom man rider mer i det andra varvet än det man börjar med.
Då fick jag svaret att man skriver det varvet man börjar med. När jag då red in på banan, vi skulle vara två innte på banan så tvekade tjejen som skulle rida samtidigt som mig och menade att ett fel hade uppstått. Det löstes och det blev det varvet som jag tog. Vi hade båda skrivit samma varv på anmälan.

Tacksam för svar

MVH Frida
 
jag brukar skriva vilket varv jag skall rida och lägga till "börja i" brevid. Annars kan man ju alltid ringa/maila till den man kan höra av sig till med frågor enl. proppen.

/Malin
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skulle vilja disskutera lite om en sak och fråga om tips om hur andra skulle ha tänkt i min situation. Men innan jag skriver...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 717
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 270
Relationer Min familj har under leva min levnadstid varit bästa vänner med en annan familj. Den andra familjens barn blev som mina syskon och vi...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 369
Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 110
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp