Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

N

Nina83

Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

Och har inte funkat på ett tag nu! Kommer ni in?? Jag vill ju in och ladda upp bilder, men nejdå, jag får snällt vänta tydligen..

Har tröttnat rejält på sidan dock, krånglar alltid! :mad:
 
Re: Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

Fungerar inte för mig heller... Hade också tänkt fixa bilder, men den sablars sidan verkar inte ha så bråttom att komma igång igen direkt...
 
Re: Hmm.. www.tripod.spray.se funkar inte!

Grrr! :mad:

De är onda.. De har stängt av TVÅ konton för mig...! :devil:

Jag har blivit medlem på www.t35.com men min dator hänger sig när jag försöker gå in just nu. Ska försöka igen senare. (det är min dator det är fel på)
 

Liknande trådar

Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
590
Senast: Amha
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 443
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 693
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Prognos för rotation/sänkning
  • Födda -21
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp