K

kalasmy

Jo min häst har alltid haft som en liten knöl nere på benet..
Och innan vi köpte han så sa veterinären att den bara var full av vätska efter ett slag eller så..
Dom som sålde honom sa att den alltid vart lika stor men nu efter 3 veckor har den blivit ännu större..
Veterinären sa försjej att det inte var någon fara med den men man blir ju endå lite orolig...?
 
hur länge har han haft knölen och var på benet sitter den?
är den mjuk/hård :bump:
 
Den sitter mer på framsidan av kotan och är mjuk.
Enligt dom förra ägarna så hade han haft den sen dom haft honom...7år...
 
framsidan av kotan, måste bara få klazrhet i om du med kotan verklien menar KOTAN och inte kotleden, det senare verkar ju vanligast idag :crazy:

beroende på det är det ju lite olika läge om man så säger...
 

Liknande trådar

Hästvård Min häst fick en stenhård stor svullnad (typ som ett halvt äpple) insida knä höger fram. Ingen hälta. Veterinären trodde det var ett...
Svar
3
· Visningar
1 499
Senast: Fiorano
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
452
Senast: Sirap
·
Hästvård Melanom? Har ju hört talas om det här med skimmel sjukan, men jag har en brun häst? 23 år, så ja, äldre och kanske inte så konstigt i...
Svar
3
· Visningar
647
Senast: caballus
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 358
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp