Status
Stängd för vidare inlägg.
A

ariel79

Finns det här inne några levande exempel som har blivit gravida trots p-piller även man inte slarvat med pillerna? Vet att det är möjligt men aldrig hört någon som blivit det och nu undrar jag om jag sitter i den sitsen själv :crazy:
 
Sv: hmm

Jag har inte upplevt det själv, men min kusin har och en väninna av mig blev gravida trots att dom käkade p-piller. Min väninna blev gravid då hun hade en dålig dag med mkt diareè! (Sket ut pillan) som hun sa och min kusin blev det utan att hun var dålig eller någonting. :crazy:
 
Sv: hmm

Hade du någon blödning alls då eller uteblev det helt??
 
Sv: hmm

Allt var som vanligt !

Jag var på årliga kontrollen hos gyn som sa att han skulle vara lite extra försiktig eftersom jag var gravid. Då höll jag på att trilla ur gynstolen.
 
Sv: hmm

Shit nu blev jag riktigt nervös, blir till att köpa ett grav-test. Inte för att det vore någon katastrof men inte alls planerat.
Blev fundersam när mensen i detta uppehåll bara blev en liten blödning i stället för riklig som den brukar vara. Förhoppningsvis är det falskt alarm men lika bra att kolla..
 
Sv: hmm

Jag blev oxå med barn även om jag käkade p-piller..
Gick 4 månader innan jag märkte det... blev lite chockad... men det blev en underbar liten tös som idag är 17 månader och snart ska få ett syskon... :)
 
Sv: hmm

Japp, jag har två p-pillerbarn här hemma :) . Har dessutom gjort en abort trots piller.
 
Sv: hmm

Jag känner en tjej som blev gravid trots p-piller. Eftersom hon åt p-piller så märkte hon det inte för ens det var försent att göra abort och hon var bara 17 år.
 
Sv: hmm

Min stallägare har två, en på minipiller och en med spiral.

En av mina kompisar fick en dotter för inte så längesen, minipiller där med..
 
Sv: hmm

Gjorde ett test i onsdags och det var negativt, puh.
Men med tanke på svaren verkar det vara vanligare än jag trodde att bli gravid trots piller.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 036
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 357
Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
488
Senast: Myrten
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 173
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp