Hockeytråden säsong 20/21

Hockeyn är inte död än trots värme, superfiasko i SHL och praktfiasko i VM.

Magisk vändning i åttondelen och nu utklassning i kvarten. Mot semi!

Habs! Habs! Habs!
 
Hockeyn är inte död än trots värme, superfiasko i SHL och praktfiasko i VM.

Magisk vändning i åttondelen och nu utklassning i kvarten. Mot semi!

Habs! Habs! Habs!
Och Taylor Matson till HV! Också en god del att glädjas åt i lagbygget, En spelare med hjärta och superlojal inställning.
 
Och Taylor Matson till HV! Också en god del att glädjas åt i lagbygget, En spelare med hjärta och superlojal inställning.
Alltså, ska vi snacka lagbygge så börjar kommande säsong se ut som en dröm för Färjestad. Riktig hemvändarfest då vi får hem en hel hög av våra toppspelare från NHL/KHL, för att de vill spela tillsammans. :love:
 
Jag hoppas på Tampa, Colorado, NYI. Så naturligtvis kommer alla att förlora. Det brukar vara så. :meh:

Drömmen är Tampa-Colorado final, gud vilken hockey det skulle vara.
 
Islanders mot Canadiens är tänkbart som NHL-final. Otippat. Men det kan ju fortfarande bli Lightnings mot Knights. Som är mer tippat.
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 021
Senast: Fiorano
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
252
Senast: LadySara
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 101
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
904
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp