Hockeytråden säsong 20/21

Måste hitta en streaming site som går att kolla på från Australien...
Funderar på om Kayo visar svensk hockey
 
Möjligtvis sista NHL matchen i natt. Tampa-Dallas, Tampa leder 3-1 förhoppningsvis orkar jag vara uppe
 
Mycket dålig start på SHL-säsongen. Borde inte alla poäng resettas när det får komma mer publik igen? :idea::angel:
Jag röstar för! :D

Äh, känns som en rätt normal start för Färjestad. Spelar ändå bra på det stora hela (för att vara början på säsongen), men slarvar i försvarsspelet. Och några skadade, relativt viktiga spelare (NHL-lånet Nygård och kapten Rydahl). Nytt för i år verkar vara ett urkasst boxplay, så hoppas det reder upp sig snart i alla fall.

Men ja, på det stora hela ser spelet lovande ut, så det kan nog bli en bra säsong.
 
Måste hitta en streaming site som går att kolla på från Australien...
Funderar på om Kayo visar svensk hockey
Tänker att det enklaste borde vara en VPN-tjänst och C More? Inte helt gratis direkt, så du bör väl vilja se mycket (de har ju dock filmer och serier också) för att det ska vara värt det.
 
Blev påmind om hur frustrerad hockey kan göra mig när Brynäs vände 3-2 till 3-5 på typ mindre än fyra minuter :banghead: Försöker trösta mig med att det ändå var en underhållande match och precis det SDHL behöver.
 
Blev påmind om hur frustrerad hockey kan göra mig när Brynäs vände 3-2 till 3-5 på typ mindre än fyra minuter :banghead: Försöker trösta mig med att det ändå var en underhållande match och precis det SDHL behöver.

Ja, SDHL ser intressantare ut än någonsin tidigare, med många lag som presterar bra hockey och inget lag som är så överlägset att de knappt kan förlora. SDHL behöver verkligen att Luleå förlorar mer än tidigare år!:)
 
Ja, SDHL ser intressantare ut än någonsin tidigare, med många lag som presterar bra hockey och inget lag som är så överlägset att de knappt kan förlora. SDHL behöver verkligen att Luleå förlorar mer än tidigare år!:)
Absolut, det tar ju emot att erkänna men den dominansen vi haft behöver brytas för att ligan ska utvecklas. Hade inte slutspelet brutits tror jag att HV hade kunnat ta det förra säsongen. Även om vi har mycket erfarenhet av att vända underläge i finalserien också ;) Och ja, tror det kan bli en riktigt tight och spännande säsong det här!
 

Jag tänker dra slutsatsen att du syftar till RBK som NV-skåning och emojin och måste bara fråga/ventilera:
hur kunde det bli boarding-utvisning på öppen is? Jag och sambon satt som frågetecken och fattade inte hur de fick den tacklingen till det. :confused: Jag trodde det krävde själva sargen.
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: LadySara
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Fordon Jag ska till hösten kolla på en ny bil. Jag har en 20 år gammal bil som börjar åka på sin sista resa så att säga. :bump: Jag planerar...
Svar
7
· Visningar
889
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp