Hockeytråden

Och nu också Smålands bästa lag enligt tabellen.

Dessutom roligt att Rögle (bara det inte håller i längden om de ställs mot HV i vår :sneaky:) är i topp.
 
Snart dags för årets första på plats i Kinnarps mot värmlänningarna. Fullsatt. Många grönklädda här på hotellet.
Låter bra, kan behövas lite stöd om vi ska fortsätta hålla i den fina statistiken - 18 mål på två matcher är ju synd att klaga på. :D
 
@Hedinn Även en bandyklubb har sina fläckar... kändes ganska väntat att det kommer ett bakslag nu, men hoppas att Brithén är på g snart så ska det nog ordna upp sig. :)
 
@Hedinn Även en bandyklubb har sina fläckar... kändes ganska väntat att det kommer ett bakslag nu, men hoppas att Brithén är på g snart så ska det nog ordna upp sig. :)
Bakslag är väl att ta i, första perioden var väl lite svag, men i övrigt har det ju varit bra? Färjestad har ju inte varit överlägsna spelmässigt, direkt, dock är de nu jäkligt starka offensivt, framförallt på hemmaplan. Och att ge Färjestad ett powerplay är i princip som att ge dem ett mål i dagsläget. :p
 
@Tassetass Ni kan ha något riktigt bra där, årets Örebrolag! Det är er väl unt efter några tunga år! :) Jag får ta och titta på youtubeklippen med "Örebroare reagerar" och få se honom glad nu, det har annars brukat vara lite sån där katastrofunderhållning där jag ändå känt med hans oftast mycket stora frustration. Inte minst i/efter matcherna mot Rögle.

Det är hur som helst en riktigt genuin och hockeykunnig supporter som stretat på med sina klipp och inlägg också när det inte funnits så mycket glädje. Sådana gillar jag!
 
Äsch, det går tungt för EP40 just nu. Kul att det går lite bättre för Sabres och Rasmus Dahlin. Mina stackars Wings vet man inte om man ska skratta eller gråta över 😢

Edit: Och @sjoberga ska vara extremt tyst just nu! :mad:
 
Det går bra för washington just nu. Jag gillar Vrana (nr 13). Snabb som attans. Hans hattrick mot flames var otroligt imponerande.

Jag och maken ska ner till Washington i mars. De kommer möta Detroit och Chicago. Ska bli så jäkla roligt att se dom, två gånger :bump: :bump:
 

Liknande trådar

Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Fritid Äntligen en ny säsong, ett av mina favorithösttecken! Och för Rögles del rivstart med derby på hemmaplan, spännande fastän jag inte är...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: LadySara
·
Samhälle Då fortsätter vi här. Igår röstade Riksdagen JA till preventiva vistelseförbud. Lagen börjar gälla väldigt snart, 1 feb 😀. Det blev som...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
12 399
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp