Höga hoppstövlar

Tellan000

Trådstartare
Dags att köpa nya hoppstövlar. Jag måste ha ca 36 cm vida och ca 52 höga.... Tänkte måttbeställa men jag vill inte betala 1500kr extra på redan dyra stövlar för några cm till på höjden. :/ Hittade ett par från tredstep online som hade funkat men går inte att köpa till Sverige har jag förstått. Kanske har jag missat något märke eller sida som har? Eller som inte är så dyra att måttbeställa från?
 
Dags att köpa nya hoppstövlar. Jag måste ha ca 36 cm vida och ca 52 höga.... Tänkte måttbeställa men jag vill inte betala 1500kr extra på redan dyra stövlar för några cm till på höjden. :/ Hittade ett par från tredstep online som hade funkat men går inte att köpa till Sverige har jag förstått. Kanske har jag missat något märke eller sida som har? Eller som inte är så dyra att måttbeställa från?
EGO7 och Tonics har många standardstorlekar. Även DeNiro och Parlanti men de är lite dyrare.
 
Kolla Rometelli Boots de har en hel uppsjö med standardstorlekar. Är inte heller svindyra.
 
Dags att köpa nya hoppstövlar. Jag måste ha ca 36 cm vida och ca 52 höga.... Tänkte måttbeställa men jag vill inte betala 1500kr extra på redan dyra stövlar för några cm till på höjden. :/ Hittade ett par från tredstep online som hade funkat men går inte att köpa till Sverige har jag förstått. Kanske har jag missat något märke eller sida som har? Eller som inte är så dyra att måttbeställa från?
Dottern har samma problem... Men Cavallo Linus o Linus Slim finns i dessa höjder.. Beroende lite på hur stor själva foten är. Dottern behöver 54 cm i höjd o har strl 41 på foten o vidd 36 cm. 54 cm i höjd kan man beställa i allt mellan 33 o 39 cm. Kika in på Hogstaridsport.
 
Dags att köpa nya hoppstövlar. Jag måste ha ca 36 cm vida och ca 52 höga.... Tänkte måttbeställa men jag vill inte betala 1500kr extra på redan dyra stövlar för några cm till på höjden. :/ Hittade ett par från tredstep online som hade funkat men går inte att köpa till Sverige har jag förstått. Kanske har jag missat något märke eller sida som har? Eller som inte är så dyra att måttbeställa från?

Hkm latinium finns i en mängd olika vidder.
https://www.vbridsport.se/produkt/hkm-ridstovlar-latinium-hojd-och-vidd-fran-xs-till-xl/

 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 032
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Min mamma älskar att sticka! Hon är pensionär och har mycket fritid, hon sträcker åt mig och sonen ett par raggsockor då och då. En vän...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 584
Senast: Stekspaden
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 629
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 582
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp