Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill ha bättre ljud i min dator, och tänkte köpa ett par nya högtalare, men behöver jag köpa en baslåda också då? Hur mkt skulle det gå på ungefär?
Det beror på hur mycket bättre ljud du vill ha.
Jag rekommenderar baslåda.
Det finns 2+1 för ca. 400kr och uppåt.
Det värsta är väl THX-anläggning för 3000kr!
Mitt tips / råd er att gå inn på sidan www.komplett.se og kolla der...
Hvis du bare vli ha god lyd rekker det med 2 høytalere + baslåda... 4.1 og 5.1 och dyl. er kun hvis du eller andre som bruker maskinen vil ha surround til spel.
LYKKE TIL.. (komplett.se er billigast i sverige... mycket bra..!!)
Annars så har Labtec helt suveräna högtalare med inbyggd förstärkare.
Fast det blir ju bättre med ett komplett system eller koppla datorn till din stereo.
Juridik & Ekonomi
Om man vill göra allt rätt och riktigt, vilka regler gäller då om man vill ha lite "bakgrundsmusik" på ett evenemang, t.ex en mindre...
Kläder & Bli fin Alltså, är det bara jag och maken?
Eller tycker ni också att många av de så populära runda skosnören som sitter på många skor måste...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller.
Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.