Högtalare

L

Loglady

Jag vill ha bättre ljud i min dator, och tänkte köpa ett par nya högtalare, men behöver jag köpa en baslåda också då? Hur mkt skulle det gå på ungefär? :confused:

Det beror på hur mycket bättre ljud du vill ha.
Jag rekommenderar baslåda.
Det finns 2+1 för ca. 400kr och uppåt.
Det värsta är väl THX-anläggning för 3000kr!

Tänk på att du kanske måste byta ljudkort.

B

**BORTTAGEN**

Mitt tips / råd er att gå inn på sidan www.komplett.se og kolla der...

Hvis du bare vli ha god lyd rekker det med 2 høytalere + baslåda... 4.1 og 5.1 och dyl. er kun hvis du eller andre som bruker maskinen vil ha surround til spel.

LYKKE TIL.. (komplett.se er billigast i sverige... mycket bra..!!)

A

AnetteJT

Annars så har Labtec helt suveräna högtalare med inbyggd förstärkare.
Fast det blir ju bättre med ett komplett system eller koppla datorn till din stereo.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag behöver hjälp med min Iphone 8. Ingen hör mig när jag ringer, och inget ljud går in när jag använder appen Duolingo eller Whats up...
Svar
2
· Visningar
331
Senast: Stinaelin
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en högtalare till min mobil så jag kan spela musik hemma utan lurar, och också kanske ha den som radio. Jag tänker...
2
Svar
26
· Visningar
1 139
Juridik & Ekonomi Om man vill göra allt rätt och riktigt, vilka regler gäller då om man vill ha lite "bakgrundsmusik" på ett evenemang, t.ex en mindre...
Svar
12
· Visningar
996
Senast: Sharpless
·
  • Artikel
Dagbok Jag har fått krypa till korset och stänga av mitt vardagsrum. Igår var det under -17 grader ute och temperaturen i köket ville inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 890
Senast: Trasten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 15