H

hotstuff

hej jag har precis köpt en avkomma efter cardento.
mamman är 163cm o pappan 171cm.
vilken höjd tror ni att fölis blir???
 
150-180 cm... Det beror på vad mamman och pappan har för storlekar bakom sig också.
 
ett cardento sto där jag jobbar är just nu ca 165cm(hennes mamma var 162cm, cardento är väl 171cm) hon är tre år och beräknas bli ca 168cm
 
Jag tror att den blir 165,63 cm :cool:

Nej, det är ju omöjligt att säga. Cardento har väl gett mycket stort, men även en del riktigt små. Blandat alltså, vilket ju inte är så förvånande... Vår Cardentohäst är 172 cm nu som fyraåring.
 

Liknande trådar

Avel Hej! Hur stora var era föl som 6 mån resp 1 år och sen vuxna? Mitt föl är 5 mån och ca 123, hennes mamma är d ponny o pappa 167. Hoppas...
Svar
13
· Visningar
1 225
Senast: Jaasse
·
Hundavel & Ras Disclaimer: jag kan ingenting om hundar. En mycket nära vän (och tillika min stallägare) har världens bästa hund. Eller ja, egentligen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 057
Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
457
Senast: Morces
·
Hundhälsa Hej! E de någon som har lite erfarenhet av Adaptil? Både halsbanden, tuggtabletterna o doftavgivaren? Funkar något av dom eller kanske...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: Vovve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp