höök´s nya stallbandage!?

K

kakan79

Är det någon som har prövat dom ?
Ser ganska praktiska ut, man slipper ju linda.
 
Jag har TL Trico:s stallbandage. Är inne på andra omgången. Köpte de första som kom ut för 10 år sedan. Säger bara det- superbra för hästen. Kolla in dem på www.tltrico.com
:idea:
 
Funderar också på dem. Har varit på vippen att köpa veredus ett par gånger men de är ganska saftiga. Funerar på om det är någon större skillnad på dem?
 
Tittade på Veredus men såg att padden var i bomull. Det ger inte samma andasfunktion. Jag sätter på mina stallbandage även när pållen är blöt och då går det inte med bomull som suger åt sig vatten.
 
jag kör på det vanliga... stallpaddar och fleecelindor... tycker det fungerar bäst...
 
Jo jag har, känner flera hästar som använder dem mot
svampiga/galliga ben, med mkt bra resultat! :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
965
Utrustning Har precis mätt mina vader då dom inte fick plats i de gamla ridstövlarna som togs fram ur förrådet. Landar på 37 cm. Inser att det...
2
Svar
21
· Visningar
939
Senast: Ketrawzc
·
Hästvård Hej, skulle behöva köpa nya benpaddar och lindor. Vad ska man köpa? Tips på ngt prisvärt?Ska inte användas vid ridning utan mer som...
Svar
3
· Visningar
541
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridskor, vattenavstötande, mjuka, lätt fodrade, trevliga att gå i och mocka med Och som INTE är i läder :(. Har...
Svar
6
· Visningar
669
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp