Hööks höst/vinter 2018

Nån som kan nått/har erfarenhet av dessa skydd:
Senskydd Fitzroy Trinity
Senskydd Endevour EquiXpert
Benskydd Cadence EquiXpert.

Vilken skulle ni rekommendera?
 
Nån som kan nått/har erfarenhet av dessa skydd:
Senskydd Fitzroy Trinity
Senskydd Endevour EquiXpert
Benskydd Cadence EquiXpert.

Vilken skulle ni rekommendera?

Jag gillar endevour! Sitter bra på hästen och satt bra på förra ponnyn, och har hållit bra.
De andra har jag tyvärr inte provat, men varit lite sugen på Fitzroy.
 
Enda bra med hööks är deras höpåsar.
Synd de inte finns i fler färger.
Hade önskat chockrosa, lila och turkos.
 
Jag håller inte med! Varken om att deras höpåsar är speciellt prisvärda, eller att inget annat är nåt att ha :) Jag köper ffa mycket "basgrejer" där, och tycker även vissa delar ur deras lite billigare sortiment är bättre nu än för några år sedan!
Lite dyrt med 35:- påsen men de håller i evigheter hos mig så jag tycker de är toppen för de är stora också.
Vilka basgrejer skulle du rekommendera som är bättre än tex Börjes?
 
Någon som vet om Chestertränset är stort i storleken? Såg att det inte finns i x-full vilket min stora har men hoppas lite att det kanske går ändå för jag gillar nackstycket som är så himla mjukt.
 
Någon som vet om Chestertränset är stort i storleken? Såg att det inte finns i x-full vilket min stora har men hoppas lite att det kanske går ändå för jag gillar nackstycket som är så himla mjukt.
Har det till mitt fullblod som är en ganska liten full. Sidostyckena har jag på yttersta, nosgrimman i mitten höjdmässigt men nästan på innersta i omkrets. Kanske kan funka på en xfull om du byter sidostycken.
 
Någon som vet om Chestertränset är stort i storleken? Såg att det inte finns i x-full vilket min stora har men hoppas lite att det kanske går ändå för jag gillar nackstycket som är så himla mjukt.

Nu har jag aldrig köpt det, men däremot känt, klämt och måttat... H.H har X-full, men ändå rätt "uppknäppt", han skulle teoretiskt kunna ha full om man knäppte ut det på sista överallt. Han skulle inte kunna få på sig Chestertränset utifrån de mått jag fått fram. Nu har jag aldrig sett din söta jätte IRL, men något säger mig att han har ännu större huvud än H.H... :(
 
Kollade in vinterrean vid frukosten men kommer nog kunna hålla mitt köpstopp :) lite sugen på en av västarna men jag har redan fler västar än jag egentligen behöver.
 
Förvånad över att det ändå var en rätt ok rea, med tanke på att deras hemsida sett jätteurplockad ut i närmare 1 månad nu...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp