Hööks höst/vinter

Reville

Trådstartare
Nya höst/vinterkatalogen är ute! Har ni hittat något skoj?:bump:
Jag tyckte att den svarta stickade tröjan med hästhuvuden på var fin:love:
Och Mulletröjorna är himla fräna, synd på storlekarna bara.. Gillade även CH-tränset Hunter, tycker att modellen är stilren och snygg samt gillar att man kan ta bort snokremmen:up:
 
Ska köpa lite tröjor och kolla på jackor. Måste prova för att se om det känns bra. Sen var det inga hästgrejer som jag fastnade för men kan bero på att jag har typ allt 😁😂
 
Väntar på att den ska trilla ner i brevlådan. Men spana lite på hemsidan, gilla islandshästtränset. samt vojlockarna. :)
 
Jag såg flera jackor och tröjor som jag gillade, men var i butiken idag och provade lite, passformen är verkligen sämst för mig. Tycker hööks kläder är så himla stora och oformiga.
 
Jag såg flera jackor och tröjor som jag gillade, men var i butiken idag och provade lite, passformen är verkligen sämst för mig. Tycker hööks kläder är så himla stora och oformiga.
Tycker dom har ganska hyfsad form vanligtvis. Men ibland undrar jag lite över storlekarna. Provade ett par ridbyxor på rean som jag tyckte var lite små i midjan. Noll elastiska. Provade en storlek större och det var samma där. Provade ytterligare en storlek större och fortfarande inte större i midjan. Det ända som blev större var benen. Dom blev typ marginellt vidare och mycket längre. Men midjan var densamma på 40 42 och 44.
 
Nya höst/vinterkatalogen är ute! Har ni hittat något skoj?:bump:
Jag tyckte att den svarta stickade tröjan med hästhuvuden på var fin:love:
Och Mulletröjorna är himla fräna, synd på storlekarna bara.. Gillade även CH-tränset Hunter, tycker att modellen är stilren och snygg samt gillar att man kan ta bort snokremmen:up:
Det kommer en rätt cool Mulle för vuxna också, lite osäker på när men den är levererad och klar...!
 
Väldigt fina färger på de nya schabraken, men jag behöver verkligen inte ett till. Men! De har äntligen nya herridbyxor som inte är fula och som inte kostar skitmycket! Visst jag har redan tre par damridbyxor som jag använder men ändå.... kanske att jag skulle åka och prova dem ändå.
 
Väldigt fina färger på de nya schabraken, men jag behöver verkligen inte ett till. Men! De har äntligen nya herridbyxor som inte är fula och som inte kostar skitmycket! Visst jag har redan tre par damridbyxor som jag använder men ändå.... kanske att jag skulle åka och prova dem ändå.
Klart du behöver ett schabrak till. Man behöver alltid ett till :angel:
Åk och prova ridbyxorna och så tar du med både byxor och schabrak :p
 

Liknande trådar

Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
863
Senast: Elo
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 988
Kropp & Själ Jag har under flera år misslyckats med att hitta en varm kappa/ jacka till vintern. Varje år har jag försökt. Förra året gav jag upp och...
2
Svar
37
· Visningar
3 515
Senast: svea
·
Utrustning Funderar på att uppdatera täckesgarderoben lite. Men vet inte riktigt vad jag ska satsa på för tjocklekar. Har sedan tidigare 1x 0gr...
Svar
13
· Visningar
1 608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp