Hööks m fl julkalender

Lenis

Trådstartare
..någon som testat och tjuvöppnat och kan skvallra ifall det är något att ha? Funderar på tidig julklapp till en vuxen och det vore trist om det passar mer för de yngre, tex. Har aldrig sett detta förr om åren så är helt clueless om vad som kan tänkas ingå :o Såg att Hööks o ngn mer har för hästfolk..
 
Jag har hööks och har inte öppnat men har känt lite på förpackningarna. Det är ett ridspö, pannband till häst, olika tuber, olika burkar (gissar på typ lädersmörj), vattenflaska/termos, osv
Så det passar nog både stora och små. Men det finns inte många så man får nog vara väldigt snabb. Butiken i min närhet hade fått in 10 kalendrar.
 
Jag har ingen aning om vad som är i men hade hellre satsat på den från Svensk Ridsport. Den verkade ha superfina grejer förra året!
 
Jag har tjuvluktat på den från Hööks och tror den kan vara bra saker som jag faktiskt behöver ;) tex verkar där finnas ett hopp spö, vilket jag faktiskt inte har :D
 
Jag har ingen aning om vad som är i men hade hellre satsat på den från Svensk Ridsport. Den verkade ha superfina grejer förra året!
Dock kostar den nästan 3000 spänn ;) lite skillnad för min del, särskilt när man inte vet vad som är i.
Tänker också dom skriver det är Kingsland, Vestrum etc, men den är ju så liten så det är ju inte schabrak eller kläder, som då va vad jag skulle vilja ha för dom pengarna, utan gissar på det är små saker som strumpor, pannband etc.

Hade viljat se vad som fanns i den från förre året, men tror inte det hade varit intressant ändå för dom pengarna :rofl:
 
Dock kostar den nästan 3000 spänn ;) lite skillnad för min del, särskilt när man inte vet vad som är i.
Tänker också dom skriver det är Kingsland, Vestrum etc, men den är ju så liten så det är ju inte schabrak eller kläder, som då va vad jag skulle vilja ha för dom pengarna, utan gissar på det är små saker som strumpor, pannband etc.

Hade viljat se vad som fanns i den från förre året, men tror inte det hade varit intressant ändå för dom pengarna :rofl:
Jag köpte den inte själv men såg produkterna via sociala medier och minns att det var himla fina grejer som iaf jag gärna hade velat få 😊

Jag tänker att det är stor risk för mkt ”skräpgrejer” på hööks, men det vet vi väl först efteråt😊
 
Jag köpte den inte själv men såg produkterna via sociala medier och minns att det var himla fina grejer som iaf jag gärna hade velat få 😊

Jag tänker att det är stor risk för mkt ”skräpgrejer” på hööks, men det vet vi väl först efteråt😊
Vet du vart man kan se dom om du kommer ihåg vem som hade dom? 😁 hade gärna vilja se sakerna.

Jag har luktat och kollat och jag tror jag blir nöjd. Ena grejen är en sån likit burk och sen är det läder puts och liknande vilket jag alltid tycker jag behöver 😄
 
Vet du vart man kan se dom om du kommer ihåg vem som hade dom? 😁 hade gärna vilja se sakerna.

Jag har luktat och kollat och jag tror jag blir nöjd. Ena grejen är en sån likit burk och sen är det läder puts och liknande vilket jag alltid tycker jag behöver 😄
Jag såg nog bland annat via Johanna Due Boje men tror det var stories så osäkert om det går att se nu..
 
Kepsar och 3 olika nos-ludd :D😂 Alltså nej, kommer definitivt inte köpa den. Fick noll villhöver behov när jag såg dom sakerna för 2700 spänn :rofl:😅
Tror inte att det är alla varor på den sida. Det var väl en keps i en färg och ett nosludd i en färg. Mera märkes saker som är dyra varav priset blir dyrt
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 677
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb hej. funderar lite jobbrelaterat o vill kolla med er bukare fall ni har några kloka inputs ☺️. är situationen jag varit sjukskriven...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: vtok
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 122
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 430
Senast: vtok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp