Hööks senaste reklam

Stekspaden

Trådstartare
Någon som sett?
Tycker det mer ser ut som en reklam för stadium :crazy:

20220612_102413.jpg
 
Lite Stockholmscentrerad reklam men jag har inget emot den.

Och jag kan definitivt se ut sådär sommartid (fast med burrigt hår och hö på byxorna) när jag leder runt mina hästar 😅. Det är ju varmt ju. Funktionstights som ridbyxor är det bästa som hänt prylsporten på länge, köpte mitt första par så fort Horze kom ut med dom och kommer aldrig köpa vanliga ridbyxor igen.

Skorna, också bekväma hemmaskor i stallet. Men hade jag haft större pållar med mindre vett om sina fötter hade jag tagit på rejälare skor, men det har jag inte och i ärlighetens namn görs en del hagfix barfota.

Jag är faktiskt sugen på de blommiga tightsen bara för att provocera några av mina hästkompisar heheheh.
 
Ser inte problemet?
Tvärtom är det bra att ridsporten äntligen har fått ner funktionskläder istället för stelt, bomull och andra värdelösa material.
Jag kan absolut ha pikétröja på träning och när jag vill se mer prydlig ut men annars föredrar jag kläder i material som är gjorda att svettas i.
Älskar ridleggings och har alltid sneakers i stallet sommartid.
 
Ser inte problemet?
Tvärtom är det bra att ridsporten äntligen har fått ner funktionskläder istället för stelt, bomull och andra värdelösa material.
Jag kan absolut ha pikétröja på träning och när jag vill se mer prydlig ut men annars föredrar jag kläder i material som är gjorda att svettas i.
Älskar ridleggings och har alltid sneakers i stallet sommartid.

Det är inte grejerna i sig, utan hur reklamen är utformad...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
320
Utrustning Behöver uppdatera pannlampan, finns så många annonser men skulle vilja gå på rekommendationer, den behövs tomte vara avbländande för...
Svar
17
· Visningar
1 878
Senast: AbCdE
·
IT & mobiler Reklamen har exploderat i min FB. När man vill ta bort reklam så hänger sig datorn och står och laddar trots man bara tagit bort en...
Svar
2
· Visningar
318
Senast: Elo
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp