Hööks Stövelskaft

L

LabeRt

Är det någon här som har såna och vet hur de är i kvaliten?
 
Jeg har også. Har svarte. De har blitt litt grå pga slitasje, men er ellers fine. Med tanke på prisen bør jeg absolutt være fornøyd!
 
Okej, för jag har ett par scan-horse men jag tycker att dom är för stela fastän jag har haft dom sen 2000.. Men jag har ju inte använt dom så mycket heller då.. Tycker att dom på Hööks va lite mjukare.
 
det låter inge bra..men jag vet inte..får väl åka å klämam på dom lite :smirk: :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
949
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: aglaonema
·
Utrustning Finns det några ridstrumpor som håller? De jag brukar köpa går sönder efter ett halvår. Har köpt på GG och Hööks. Equipage tror jag det...
2
Svar
25
· Visningar
1 372
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 243
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp