hööks täcken

Y

yodi

min kompis har bestämt sig för att hon ska sy ett täcke till sin shettis så hon mätte längden på hans nuvarande täcke, mellan manken och svansroten ska det täcket vara 85 cm men det var det inte, det var 94.

vi tyckte det var konstigt så vi tog ett flecce täcke som var märkt 125, ochså det från hööks och mätte det, det var 132.

jag tog då fram mina två flecce täcken som jag köpt på hööks båda i storleken 135, vid mätning var det ena 155 och det andra 160.

är det någon anan som har märkt samma sak? :confused:
 
Det enda jag reagerat på är att täckerna från Hööka är stoooora ja. Har alltid 135 till min pålla, men av deras täcken skulle hon kunna ha 125. Har aldrig mätt o kollat då det ju står 135 på täcket. Men nu blev ja nyfiken o ska ta o kolla nån dag hur långa dom eg är... :confused:
 

Liknande trådar

Utrustning Hur är dom i storleken? Har mätt ryggen och han ska ha 135 i längd, dock så nu när jag fick hem ett (billigare slit och släng från...
Svar
0
· Visningar
392
Senast: Fibusen
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 990
Utrustning Ja, finns det något sådant täcke? Har googlat runt samt läst i massa olika trådar här på Buke, men får inget bra svar. I en tråd sökte...
Svar
12
· Visningar
2 876
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Jag behöver lite hjälp. Hästapållen är i behov av ett flugtäcke nu när det börja närma sig sommar. Problemet är att han svår att köpa...
Svar
7
· Visningar
1 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp