Hööks vår och sommar!

Köpte detta på Hööks häromdagen. Fairfield Neston och positivt överraskad. Satt riktigt bra, fint läder och passade min donna perfekt :) Snyggt med (nyputsad på bilden så lite blankt :) )
 

Bifogade filer

  • 56314609_972924699567902_170015206670336000_n.jpg
    56314609_972924699567902_170015206670336000_n.jpg
    169,3 KB · Visningar: 98
Alltså Hööks senaste nyheter 😭 😍
Lädergrimman med roséfärgade klinker var så himla fin!
Likaså tränset med roséfärgade spännen. Jag skäms nästan för att säga det, men en dag som denna sörjer jag nästan att H.H bara får gå med remont (och i yttersta undantagsfall pullar!) och utåtvända spännen på sidostyckena, för det där tränset hade i mitt tycke precis lagom breda remmar, lagom bred nosgrimma och var bara så fint...
Den ljusblå kavajen bara måste jag dock slå till på! Tänker mig att ljusblå/turkos ska bli min och H.Hs tävlingsfärg när vi börjar tävla WE, så den blir det perfekta tillskottet där! Är dock lite rädd att den ska se ut som en peplum-bikini på mig med tanke på att den verkar rätt kort i modellen...
 
Blev lite sugen på leopardskydden med tillhörande boots till min mörkbruna ponny :D

Jag äger inte ett enda leopardmönstrat plagg själv så har aldrig fallit för den trenden - men det kan vara dags nu :sneaky:
 
Fick mina Pikeur denim Candela igår och alltså det är SÅ värt att lägga de pengarna på ett par ridbyxor! De är så galet sköna och passar perfekt :love:. Var även inne i butik häromdagen och spanade runt lite. Kollade på den nya grimma med roséguld och den såg så plastig ut! Fick lite nostalgitripp av att de har de där bettnyckelringarna i mässing som alla hade på 90-talet :D!
 
Vad är det för material? Jag har Salernotoppen och den är nåt funktionsmaterial, samma som nån Pikeurtop jag haft.

Någon slags funktionsmaterial är det. Väldigt mjukt och liksom smiter om kroppen vilket jag kan tänka mig vissa inte gillar. Det bekom inte mig, så jag köpte en härom dagen. :up:
 
Var och klämde på ett Lingus-träns, men det kändes väldigt billigt i läder och utförande så det fick hänga kvar.
Köpte ett tredelat baucherbett till ena unghästen, vilket har fått tummen upp av sagd häst :up:
 
Någon slags funktionsmaterial är det. Väldigt mjukt och liksom smiter om kroppen vilket jag kan tänka mig vissa inte gillar. Det bekom inte mig, så jag köpte en härom dagen. :up:
Passade på att känna på den också när jag var, det är samma som Salernotoppen så det bekommer inte mig heller :D! Tycker att Riccionetopen är himla fin och kan tänka mig en sån!
 
Va synd. Jag har mot alla odds blivit sugen på det tränset men tänker ju inte köpa om det är skitläder :(

Mitt är jättefint! Haft det ett år nu och lika fint fortfarande. Välsytt med fina sömmar och bra slöjor, rejält läder utan att vara torrt eller klumpigt. Mycket bättre kvalité än Dyon wc.
 
Mitt är jättefint! Haft det ett år nu och lika fint fortfarande. Välsytt med fina sömmar och bra slöjor, rejält läder utan att vara torrt eller klumpigt. Mycket bättre kvalité än Dyon wc.
Såg även på fb att det var folk som gnällde på kvaliteten. Får väl känna och klämma då
 
Såg även på fb att det var folk som gnällde på kvaliteten. Får väl känna och klämma då

Det är nog som oftast med deras träns, vissa är jättebra och andra är sämre.
Jag har det bruna och det har inte släppt någon färg, inte blivit några veck osv.
 
Det är nog som oftast med deras träns, vissa är jättebra och andra är sämre.
Jag har det bruna och det har inte släppt någon färg, inte blivit några veck osv.
Jo det är väl så. Var sugen på ett nytt dressyrträns och kikade på ett för nästan 1000 spänn. Torrt läder och plastig färg. Blir nog att bara köpa nosgrimma istället.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
898
Senast: starcraft
·
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
13 814
Senast: MiaMia
·
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 830
Senast: animalasia
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 593
Senast: Therese1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp