Hööks vår/sommar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.
När tror ni att den nya katalogen kommer? Var inne på Hööks i helgen när jag var i Stockholm, handlade lite småsaker på det som fanns kvar av rean. Såg åtminstone att det dykt upp något nytt Mulle-schabrak som jag inte kommer ihåg att jag sett tidigare?
 
Vi passade på att smita in i butiken i söndags när det fortfarande var 20 procent extra rabatt för medlemmar. Köpte en jacka, en tröja och ett par gummistövlar utan skaft (gummiskor? :p) i samma ljusblåa nyans. Har redan den ljusblå regnjackan sen innan.
 

Bifogade filer

  • D95111DE-F4B5-4944-9927-5AD7C41EDA53.jpeg
    D95111DE-F4B5-4944-9927-5AD7C41EDA53.jpeg
    259,3 KB · Visningar: 27
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 105
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 145
Senast: iNTOHiMO
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 013
Senast: Sirap
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 768
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp