Hööks vår/sommar 2018

Status
Stängd för vidare inlägg.

Dressyrtjejen_97

Trådstartare
Nu har ju en del nyheter börjat trilla in, så vad passar då inte bättre än en ny tråd? :D
Vad skulle ni helst vilja se? Och vad tror ni kommer bli era favoriter denna säsong?

För min del ser det där rutiga bomullstäcket väldigt trevligt ut - förutsatt att det är brett i bogarna. :up:
 
Alla pastellfärger gör mej kräkfärdig. Kände mej lättad när jag såg att det fanns i "normala" färger åxå.
Jag vet inte om jag hoppas på nått särskilt men det vore ju trevligt med något snyggt som man behöver. Annars hoppas jag att allt är fult och att jag inte vill ha nått, för plånbokens skull.
 
Den turkosa regnrocken och alla turkosa och ljusblå tröjor :love:
Remontränset Stadur i brunt såg jättefint ut, men det fanns bara i full och såg kort ut t.om. på modellhästen som jag vågar påstå har minst 1 dm kortare huvud än H.H. Så det är väl bara att glömma. :down:
Förstår inte heller hur tränset Lingus kan påstås inte ligga på tänder eller annat, iaf jag ser en halv engelsk nosgrimma alt. micklem utan undre rem. :confused: Dessutom lär det väl knappast vara godkänt för tävling ändå?
Står fast vid att H.H ska få det våfflade bomullstäcket Kempton som transporttäcke. :love:
 
Jag blev nyfiken på det där nya tränset som ser ut som nåt slags mellanting mellan typ alla olika träns, minns inte namnet på det nu :o Men jag tyckte det hade en snygg, annorlunda design! Ska kolla på det när det kommer in i butik :)
Annars är det inte så mycket spännande än.
 
Åh nej :( Varför fanns inte Lingus i brunt? :cry: Det ser så perfekt ut...
Ok... Jag köpte ett rambo micklem igår så jag inte ska behöva nåt mer träns. Så det är kanske tur att den inte fanns i brunt... Får se om jag gillar det annars kanske jag får bita i sura äpplet och köpa lingus i svart :grin:
 
Det var ju lite roliga färger på en del av schabraken. Ser lovande ut inför sommar-rean (har så in i bomben mycket utrustning så jag "får" inte köpa mer till fullpris)
 
Jag har kollat lite på D-ringsbettet från HP. Väldigt nyfiken på om det skulle passa min med orolig mun (har rakt med fasta ringar idag).
 
Kollade in de schabrak som ser lite pastelliga ut på hemsidan, när jag ändå var inne i butiken. I verkligheten är dom smårutiga :down: (upptäckte nu att man kan se det på hemsidan också, om man förstorar bilden). Turkosa regnrocken var lika fin i verkligheten, men som tidigare nämnts har jag inget behov av den så den fick vackert hänga kvar.

@Dressyrtjejen_97 Andra halvan av februari kan lika gärna vara om två veckor ;) . Men förhoppningsvis dyker den upp tidigare än så, de flesta nyheterna borde väl ha kommit upp på hemsidan snart.
 
Kollade in de schabrak som ser lite pastelliga ut på hemsidan, när jag ändå var inne i butiken. I verkligheten är dom smårutiga :down: (upptäckte nu att man kan se det på hemsidan också, om man förstorar bilden). Turkosa regnrocken var lika fin i verkligheten, men som tidigare nämnts har jag inget behov av den så den fick vackert hänga kvar.

@Dressyrtjejen_97 Andra halvan av februari kan lika gärna vara om två veckor ;) . Men förhoppningsvis dyker den upp tidigare än så, de flesta nyheterna borde väl ha kommit upp på hemsidan snart.

Ok, jag har verkligen pluggat för mycket idag! :p Givetvis kan andra halvan av februari vara redan om 2 veckor!
Ja, tycker att väldigt mycket verkar ha kommit redan...
 
Gillade de nya tränset Lingus :love: Dock precis köpt en ny nosgrimma till träningstränet :angel: Men kanske kan bli ett sådan träns till uteritter :angel: Annars gillade jag Trinity fleecetäcket vore perfekt åt Majsan Bajsan när hon tävlar och duchat efteråt :d Dags att smöra för Husse :o;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 073
Senast: iNTOHiMO
·
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 612
Senast: NOC14
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp