Höra/läsa/säga fel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser i tråden om handikapptoalett...
"Om det var en ko bakom mig och den stora toaletten blir ledig brukar jag fråga om någon behöver den..."

Håller på att dö av skratt av bilden av en ko (🐄) som står bakom @hastflicka och väntar på att toaletten ska bli ledig. Och hon bara helt normalt vänder sig om och frågar.
Jo, kon behöver nog den stora toaletten, skulle jag tro :rofl::rofl::rofl:

Jag vet att hon skriver utan svenska tecken och det brukar inte var något problem. Men här sa hjärnan bara att ordet ko är fint som det är och inte behöver modifieras med några extra prickar.
Och sedan fastnade den bilden i mitt huvud tills jag fick magkramp av skratt... :crazy:

:rofl::laugh::rofl:
 
Jag fick ett aktivitetsarmband i julklapp.
I den skulle jag känna vibrationer om jag fick ett sms.
Jag skrev till min vän Kicki:
Skicka ett sms till mej, jag vill känna om armen skakar när jag får det.
Så fränt, sa Kicki, och berättade vad jag skrivit för sin pappa, då svarade pappan
- Va? känner hon i armen när hon har ätit klart?

Undra om de inte är dax för hörapparat för pappan?

* Jenny *
 
Jag är hopplös :rofl:

Pratade med en vän som letar semesterboende i Stockholm. Han nämnde airbnb som ett alternativ och plötsligt trillade polletten ner hos mig. Det är så det heter! Jag har alltid trott att det heter airnub :o:rofl: Måste säga att det rätta namnet makear lite mer sense :angel:
Nu vill jag ju veta vad airnub kan tänkas vara :D
 
Letar efter en besökare där man kan se alla besökare i en lista (i ett spel)...

Det står "no visitors are currently idle"
Min hjärna läser "visitors are currently dead"

Jag ser framför mig hur alla besökare plötsligt lagt sig ner på marken och spelar döda :rofl:
 
Läser i tråden om handikapptoalett...
"Om det var en ko bakom mig och den stora toaletten blir ledig brukar jag fråga om någon behöver den..."

Håller på att dö av skratt av bilden av en ko (🐄) som står bakom @hastflicka och väntar på att toaletten ska bli ledig. Och hon bara helt normalt vänder sig om och frågar.
Jo, kon behöver nog den stora toaletten, skulle jag tro :rofl::rofl::rofl:

Jag vet att hon skriver utan svenska tecken och det brukar inte var något problem. Men här sa hjärnan bara att ordet ko är fint som det är och inte behöver modifieras med några extra prickar.
Och sedan fastnade den bilden i mitt huvud tills jag fick magkramp av skratt... :crazy:
:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 773
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 933
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp