Höra/läsa/säga fel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänkte jag skulle snabbkolla lite här på Allmänt och tyckte det kändes lite sent i tiden att ”Tyskland öppnar dörren för veganskt” :confused:

Tja, vargjakt var det ju :angel:
 
Jag vet inte vad för ni får upp för reklam här på Buke, men idag har jag fått, att plantera Nallevin :confused:

Plantera? Ska en sätta druvor och sen pressa och få fram ett vin?
Sen, varför hetter det Nallevin? Vin är ju för vuxna? Ska en ha det och tröstdricka eller?

Så många frågor O_o

Det visade sig dock vara att en kan plantera tillsammans med en nalle som heter Nallevin, tror jag :o För nu när jag försöker få upp reklamen igen genom att klicka och klicka runt på Buke kommer den inte upp igen :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 782
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 933
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp