Höra/läsa/säga fel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tråden Prioriteringsordning är fel! Prioriteringsordning används ENDAST inom matematik!! :o:D
 
Vidare får denna reklam mig att läsa Macahan :cautious: Och då stämmer bilden inte alls :meh:
Screenshot_20190130-120429.png
 
En kompis la ut en bild på instastory med texten "Tagga opera göteborg imorgon"...

Min hjärna programmerar dock "Tagga operera göteborg imorgon"
Håller på att dö av skratt av den uppmålade bilden i mitt huvudet när hon står och försöker opererar göteborg :rofl::rofl:

Det var först när jag hade frågat vad hon menat med "operera göteborg" och hon svarat att hon skrivit "opera göteborg" och inte "operera göteborg" det gick upp för mig att jag faktiskt läst fel... :crazy:
 
Vad jag sa: "Yeah it's getting to that annoying time of the year where the airport is full of drunk hen dos"

Vad min kollega hörde: "Yeah it's getting to that annoying time of the year where the airport is full of drunk hindus"

:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 767
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 933
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Boräntorna
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp