Höra/läsa/säga fel

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har något hjärnskrutt som gör att jag ofta säger fel ord, häromdagen skulle jag säga "det är nog dags att ta upp tepåsen nu" istället sa jag "med hjälp av tre musketörer kan man steka den" :laugh: inte så lätt för de i min närhet att försöka gissa vad jag menar...
 
Jag har något hjärnskrutt som gör att jag ofta säger fel ord, häromdagen skulle jag säga "det är nog dags att ta upp tepåsen nu" istället sa jag "med hjälp av tre musketörer kan man steka den" :laugh: inte så lätt för de i min närhet att försöka gissa vad jag menar...
Alltså, förlåt, men SÅ roligt :rofl:
Förstår att det inte alltid är så roligt för dig dock!
 
En uppdatering av ett instakonto jag följer gjorde klart att det var flera minusgrader imorse och att hela verandan var full av fros-trosor... läste jag iaf och funderade länge över vad det var för konstiga trosor och varför dom hade dom på verandan när det var kallt :confused:

Men ja, frostrosor (frost-rosor) var helt klar mer logiskt:angel:
 
Scrollar igenom nya trådar på buke, ser tråden "hund som ätit litet barn" :nailbiting: Hoppsan! Undrar om tråden handlar om oro för hundens tarmsystem eller oro för rättsliga repressalier... visar sig dock att hunden ätit en hundleksak, inte någons barn. Kvarstår viss oro för hundens tarmsystem men rent juridiskt borde det vara lugnt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
46 47 48
Svar
956
· Visningar
59 782
Senast: Mia_R
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 287
Kropp & Själ På sedvanligt manér så har jag spenderat senaste veckorna med att läsa otroligt mycket om den här pusselbiten som fick allt att falla på...
Svar
10
· Visningar
1 933
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 096

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp